2011/05/09

براءة الحملان



مش هتغير مهما كان مش هساوم علي الايمان
مهما حاولو يغيرونى مهما حاولو يحيرونى
حتى لو زادو جنونى هعتمد علي الايمان
ربى كبير قادر عليهم ربى مش هيسبنى ليهم
لو ايمانى فى قلبى صادق مش هتخدعنى عنيهم
لما تشوفها تلاقى طيبه بس جوه قلوب غريبه
حامله شر مش حامله طيبه رسمه براءة الحملان

هناك 8 تعليقات:

غير معرف يقول...

يعنى اية يانور فية ناس بتتغير وبتتلون وفية ناس مهما راحت او جت اوجدت ظروف بتفضل زى ماهى لانها اصلا كدة بتركيبتها بدمغها اللى زى الحجر هى كدة امال اية اللى يميز انسان عن انسان ؟؟؟كل واحد له تركيبةلكن لو حاول يتغير ياعتها يستحق يسقط عند فردة الحذاء او حتى الكوتشى مش كدة ..

غير معرف يقول...

على فكرة بشوف صورتك كل يوماءاءاءاءاوانتى لالالالالالالالالالالالا

nour shahen يقول...

غير معروف 2:
..............
لا تعليق

nour shahen يقول...

غير معروف:1
............
متفقه معاكى ان فى ناس بتتغير وناس بتفضل زى ما هى بتركيبتها بدمغها بكل شىء فيها والمهم دايما أننا لما نتغير التغيير يكون للاحسن بس انا مبحبش كلمة التغيير بحب اسميه تعديل لبعض الاشياء ومش كل الاشياء , علشان المفروض نحتفظ بأجمل ما فينا وهو دا اللي بيميز انسان عن انسان

mrmr يقول...

الصنف ده منه كتير له صوره الحملان ولكن فى عمق قلبه ذئب متعطش للدماااء
ربنا يحافظ علينا

تحياتى

شمس النهار يقول...

اللهم قوي ايمانك
ويكفيكي شر المتلونين علي كل لون

وهمه يعلم بيهم المولي

وفاء بركات يقول...

إزيك حبيبتي آيه أخبارك ياست البنات
هو انت ماسمعتيش المثل اللي بيقول من بره هلا هلا ومن جوه يعلم الله
براءة الوشوش متصنعة لكن براءة القلوب ربانية مرسومةعلي وشك بختم حبوها في الله ..
ربنا يحرسك من شرالأصدقاء قبل الإعداء
ويحافظ علي عقلك ودينك ويكفيك شر شياطين الأنس والجن..
تعالي بسرعة عندى بوست جديد
وفاء بركات

وفاء بركات يقول...

خير كفاالله الشر عنك
مش قادره تكتبي لي يارب
خير
طمنيني عليك